29 Ocak 2013 Salı

Call of Duty: Modern Warfare 3 İndir
Call of Duty: Modern Warfare 3 ile karşınızdayım.Yeni oyunumuz Avrupa’da geçiyor.Güzel görüntüler ve animasyonlarla oyuna geçiş yapıyoruz.3.Dünya savaşı terör saldırıları ile Paris,Londra,Berlin ve Hamburg’da başlıyor.Makkarov’un b.k ettiği dünyayı tekrardan kendi haline getirmeye çalışıyoruz.Farklı karakterleri farklı birimleri oyun içinde çokca yönetiyoruz.Senaryo modunda 16 farklı görev bulunuyor.
Eski bir motorla ancak bu kadar oluyor demek ki grafik değerlendirmesinde eskiye nazaran birkaç efekt ekleyerek tekrardan önümüze sunulan bir yemek olarak görüyorum  Call of Duty: Modern Warfare 3’ü ama yapımcılarımız bu motorla atmosfer yapmayı iyi biliyor grafikler tamamıyla eski oyunlarla aynı patlamalar,silah efektleri,çevre animasyonları bir önceki iki oyunla aynı sadece mekan tasarımlarında yeniliğe gidilmiş daha doğrusu optimizasyona haliyle oyun grafik yönünden eksi alıyor benden fakat hala bu motorun gideri var.Serinin milyonlarca kişi tarafından takip edilip oynanıldığını düşününce activision’un artık yenilik yapması gerektiğini söyleyebilirim.
Seslerde ise bir müthişlik gözüme çarpıyor her konuda üst düzey ses efektleri ve müzikler var fakat silah sesleri diğer seslerden bariz kötü olsa da böyle bir oyunu oynanmayacak kadar etkilediği söylenemez.Oynanabilirlik her zaman ki call of duty olarak klasikleşmiş bir aksiyon deneyimi sunuyor.Harika oyun sunum videoları ara geçiş sahneleri çok iyi oyuna adapte edilmiş,Yapay zeka önceki oyunun aynısı düşmanların nereden geleceği nereye saklanacaklarını tahmin edebiliyor ve düşmandan bir adım önde olabiliyorsunuz.
Yanımızdaki takım arkadaşlarımız bir işe yaramıyor ne düşman öldürdükleri ne de bize destek verdikleri var arada oyun içinde görüyor ara geçişlerde de konuştuklarını görüyorum.Böylesine bir yapımdan daha iyisini beklerdim fakat olmamış diyebiliriz sadece indirip senaryo modunu oynadım bir süre sonra aynı şeyleri yaptığımı fark ettim o zamandan sonra sıkıyor oyun ama iki üç gün aralıklarla oyunu açıp en sonunda bitirdim oynayacaklara blackbox  sürümüyle sunuyorum iyi eğlenceler diliyorum.
İşletim Sistemi: (Windows XP)/ (Vista SP2)/(Windows 7)
İşlemci: AMD Athlon X2 240 veya Intel Core 2 Duo E6700 2.66 GHz
RAM: 3 MB  (XP) / 3 GB (Vista/Win 7)
Ekran Kartı: Nvidia GeForce GT 430 / ATI Radeon x850 Series
 Boş Harddisk Alanı: 6 GB
Not: Blacbox sürümüdür ondan 5 gb boyutundadır.







2 yorum:

  1. Call Of Duty: Modern Warfare 3 Indir (Full/Pc) >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Call Of Duty: Modern Warfare 3 Indir (Full/Pc) >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Call Of Duty: Modern Warfare 3 Indir (Full/Pc) >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

 

Gezginler Oyun Indir,Oyun Hileleri Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates